~PENEMUAN~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Subhanallah...
Maha Suci Allah....

Ku teringat kata-kata daripada seorang sahabat...
'Allah tidak melihat natijah sesutau perkara tapi Allah melihat sejauh mana hambaNya berusaha.'

Lalu ku berfikir...
Cukup kah usaha yang ku lakukan sekarang nhe?
Allah melihat kah usaha ku...

hmmmm...mungkin ada yang blank.
usaha ke arah apa...

AKU DALAM PENCARIAN MENGENALI DIRI.

ya...itulah sebenarnya aku tengahj berusaha sekarang nhe.....

Dalam pencarianku..
banyak sekali soalan-soalan yang keluar dari kotak fikiran....

Alhamdulillah...
segala puji bagi Allah...

Akhirnya ku menemui jawapan yang ku cari..
Aku khilaf....
dalam ku meminta-minta kepada insan..
Aku terlupa adanya PENCIPTA INSAN yang sepatutnya aku dahulukan dalam
memohon dan meminta tolong...

Aku masih dalam pencarian...
Langkah ku tidak terhenti lagi
dengan terjawabnya soalan2 ku.

Sahabat...ku mohon...kamu membantu ku..
hulurkan tanganmu...
pinjamkan telingamu...
luangkan masamu untuk SAHABATMU YANG SEORANG INI.

Comments

Popular posts from this blog

Run For Your LIfe!!!!

Pesan ayah (2)

Cik Sambal Kembali