Andai Aku Si Bisu.

Bismillah.
Assalamualaikum.

Petang ini nda tau kenapa. jadi emo semacam. sikit-sikit emo.
lalu terlintas la mau tulis tentang Si Bisu.

I am talkative.
But what will happen andai peti suara ini tidak lagi bisa mengeluarkan suara yang merdu syahdu?
Waduh. aku pernah. mencuba untuk tidak bercakap selama sejam. memang tersiksa gilak.
well, a talkative tiba-tiba kena diam. ouh my!
But now, I feel like want to take a rest from talking too much.
But then, when I think back, if the voice still have, I have to say something good to everyone I met.
When there is no voice can be spoken, you will heard the voice within from my writing. :)

Berkata yang baik atau diam :)

mode: Senyap.

ada yang mahu aku senyap. fine. take it. 
Sekian :)

Comments

Popular posts from this blog

Run For Your LIfe!!!!

Pesan ayah (2)

Cik Sambal Kembali