Pesan ayahanda lagi :)

Bismillah.
Asslamualaikum. ada cerita menarik dikongsikan bersama.
tapi, memandangkan petang ini saya ada test. so saya copy paste jak la ya.
Ini kali nasihat ayahanda lagi! :)


Saya sepatutnya meluangkan lebih banyak masa bersama-Mu,

Saya sepatutnya lebih mementingkan-Mu,

Saya sepatutnya lebih mengenali-Mu,

Di waktu senang, saya sepatutnya tidak melupai-Mu,

Saya tidak patut menjauhkan diri daripada-Mu,

Sewaktu saya masih berpeluang.

Ya Allah, maafkan saya.

Bila masa suntuk baru saya teringat-Mu.

Bila saya terasa susah baru saya teringat-Mu.

Ya Allah, maafkan saya.

Jika saya boleh diberi peluang sekali lagi,

Saya tidak akan ulang 'sepatutnya' lagi,

Saya akan meluangkan lebih banyak masa bersama-Mu,

Saya akan lebih mementingkanmu,

Saya akan lebih mengenalimu,

Di waktu senang, saya akan tidak melupaimu,

Saya tidak akan menjauhkan diri daripadamu,

Apakah saya ada peluang lagi?

Nukilan untuk santapan jiwa.

Senyum


di atas Bukit Bear :)

sekian :)

Comments

Popular posts from this blog

Run For Your LIfe!!!!

Pesan ayah (2)

Cik Sambal Kembali