Kepadamu Allah


Bismillah.
Salam alaik.
Kali nhe post lirik lagu "Padamu kekasih" yang ditukarkan kepada "Padamu Allah".
This song so hurt touching. Tadi tengok di astro oasis, dengar jak starting lagu nhe, terus jadi sebak nhe. Terus saya pi youtube, terus saya cari ini lagu, terus saya post di FB, terus saya mau share lirik dia sini. hehehehehe.
Dalam berhehehuhuhaha. Ingat, andai saja kita tahu kematian tu bagaimana nescaya tiada lagi huhuhaha menitip di bibir manis kita.
kan. Huh. saya yang banyak berhuhuhahahehe. Astaghfirullah :(


KepadaMu Allah
Aku berserah
Kerana ku tahu Kau lebih mengerti
Apa yang terlukis di cermin wajahku ini
Apa yang tersirat di hati
Bersama amali

KepadaMu Allah
Aku bertanya
Apakah Kau akan menerimaku kembali
Atau harus menghitung lagi
Segala jasa dan bakti
Atau harus mencampakku ke sisi
Tanpa harga diri

Hanya padaMu Allah
Aku tinggalkan
Jawapan yang belum ku temukan
Yang bakal aku nantikan
Bila malam menjemputku lena beradu

KepadaMu Allah
Aku serahkan
Jiwa dan raga
Jua segalanya
Apakah Kau akan menerima penyerahan ini
Apakah Kau akan menerimaku
Dalam keadaan begini



ini bukan berus tandas -_-

Beruntung orang-orang yang bisa menghayati lagu ini dengan sepenuh penghayatan.
Insaflah diri,
bukan selamanya kita akan begini.
pasti boleh berubah bila kita percaya dengan kemampuan dan yakin akan kudrat yang Allah beri.
Lahawlaa walaa quwwata illa billah.

sekian :)

Comments

Popular posts from this blog

Run For Your LIfe!!!!

Pesan ayah (2)

This Is My Hijab.